صدای آژیرهای خطر در ۶۳ نقطه در اراضی اشغالی-راهبرد معاصر
رایزنی وزرای خارجه ایران و انگلیس با محوریت تجاوز اسرائیل حزب‌الله عراق: آمریکا باید بهای حمله اسرائیل به ایران را بپردازد دست رد ژنرال السیسی به سینه نتانیاهو سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین: به صورت رسمی چیزی درباره گفتگو‌ها دریافت نکرده‌ایم کامالا هریس: ایران به حمله نظامی اسرائیل پاسخ ندهد هشدار غرب به نتانیاهو: اقتصاد کرانه باختری را فلج نکن درخواست سه کشور از شورای امنیت برای تشکیل جلسه فوری درباره تجاوز اسرائیل به ایران ۱۸ شهید و مجروح در بمباران حاره صیدا در جنوب لبنان عراقچی در کمیسیون امنیت ملی: خواهان جنگ نیستیم اما از جنگ فرار نمی‌کنیم ایران: هم‌دستی آمریکا در جنایت رژیم صهیونیستی قطعی است در دیدار نمایندگان ایران و روسیه در وین چه گذشت؟ نامه عراقچی به شورای امنیت و گوترش درباره تجاوز اسرائیل افزایش شمار شهدای لبنان به ۲۶۵۳ شهید وقوع یک حادثه امنیتی سخت علیه صهیونیست‌ها در جنوب لبنان حزب الله خواستار تخلیه فوری ده‌ها شهرک صهیونیست نشین شد

صدای آژیرهای خطر در ۶۳ نقطه در اراضی اشغالی

رسانه‌های عربی از شنیده شدن صدای انفجارهای گسترده در اراضی اشغالی و فعال شدن آژیرهای خطر در ۶۳ نقطه خبر دادند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - 2024 October 22
کد خبر: ۲۶۰۸۵۹

به گزارش راهبرد معاصر،  از ساعتی قبل آژیرهای خطر در سراسر اراضی اشغالی به صدا درآمده است. گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از ان است که صدای این آژیرهای خطر در مناطق شمالی و مرکزی اراضی اشغالی تا تل آویو به گوش رسیده است.

 

خبرنگار شبکه المیادین مستقر در لبنان از حمله موشکی گسترده به سمت اراضی اشغالی خبر داد.

 

رسانه‌های عبری زبان نیز گزارش دادند که صدای انفجارهای گسترده‌ای در حیفا و الکریوت به گوش رسیده است. صدای این انفجارهای در مناطق مرکزی اراضی اشغالی نیز شنیده شده است.

 

این رسانه‌ها اعلام کردند که یک موشک به جنوب بیت ارییه واقع در نزدیکی رام الله اصابت کرده است.

 

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که از صبح امروز آژیرهای خطر در ۶۳ منطقه از جمله حیفا، عکا و شرق تل آویو به صدا درآمده است.

 

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که صبح امروز منطقه قبه نیریت واقع در اطراف تل آویو را با موشک‌های منحصربه فردی هدف قرار داده است./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده